Trendy w marketingu w 2019 roku.

Marketing internetowy to dziedzina, która zmienia się tak naprawdę nieprzerwanie. Jeżeli chcemy działać w zakresie pozycjonowania oraz marketingu, to powinniśmy śledzić panujące trendy oraz zadbać o bycie na bieżąco. Specjaliści z tej dziedziny, to osoby, które nieustannie się uczą i zdobywają wiedzę. Nie można być do tyłu. Sam algorytm Google zmienia się co kilka miesięcy. Często skutkuje to zmianami w technice pozycjonowania. W zeszłym roku np. Google zaczęło wprowadzać algorytmy, które lepiej pozycjonująstrony nastawione na odpowiadanie zapytaniom użytkowników. W tym roku jest podobnie. Przekonajmy się jednak jakie są trendy w marketingu.

Doświadczenie użytkownika.

Jednym z dominujących w tym roku trendów jest stawianie na doświadczenie użytkownika płynące z użytkowania stron internetowej. Odpowiadają za to osoby, które zajmują się UI/UX. Jest to całkiem popularny zawód, dawniej nikt nie zwracał na to tak dużej uwagi. Jednak co wpływa na doświadczenie ? Chodzi np. o szybkość ładowania strony, dostępnośćwszystkich funkcji, przejrzystość treści, wygodę użytkownika, dostosowanie strony do mobilnych urządzeń itp.

Wyszukiwanie głosowe.

Wyszukiwanie głosowe to bez wątpienia jeden z głównych trendów tego roku. Popularność na to rozwiązanie w marketingu zaczęła pojawiać tak naprawdę już w zeszłym roku. Było to momencie wprowadzenia przez Google Asystenta głosowego. Obecnie największe zadanie stoi po stronie osób odpowiedzialnych za pozycjonowanie stron. Muszą przygotować specjalnie frazy kluczowe, zoptymalizować strony oraz przygotować do wersji mobilnych.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*
*