Statystyki dotyczące zakupów online – To musisz wiedzieć.

Ostatnie lata to okres przełomowy dla funkcjonowania Internetu. Wszystko rozwinęło się na olbrzymią skalę. Powstało wiele metod zarobku, ludzie prowadzą biznesy oparte tylko na działalności online. Tak naprawdę, każdy z nas może założyć swój własny sklep. Nie trzeba nawet sprzedawać fizycznych przedmiotów. Jednak, aby sklep dobrze funkcjonował, to trzeba zagłębić się w temacie zakupów online. Bardzo ważne jest pozycjonowanie serwisu i odpowiednia promocja. Wszystkie informacje, które przydadzą się w prowadzeniu sklepu, uzyskamy poprzez śledzenie odpowiednich statystyk. Postaramy się przedstawić, na co dokładnie warto zwracać uwagę.

Po co nam statystyki?

Prowadzenie sklepu to tak naprawdę sprzedawanie produktów z zyskiem. Jednak nie zawsze tak po prostu możemy określić czy inwestycja będzie opłacalna.a Tak samo działa to w przypadku kampanii marketingowych. Nie zawsze wydane pieniądze się nam zawrócą. W celu korekty reklamy lub sprawdzeniu konwersji wystarczy zainteresować się statystykami. Są one dostępne i z pewnością korzysta z nich każdy, kto prowadzi sprzedaż online. Najwięcej dowiadujemy się z informacji, pozyskanych w procesie zakupów naszych klientów. Możemy dowiedzieć się jakie produkty sprzedają się najczęściej, jaka jest średnia wartość zamówieniaitp.

Najważniejsze statystyki.

Przejdźmy teraz do samych konkretów. Z pewnością każdego interesują dane na temat tego, jakie statystyki są najbardziej przydatne w prowadzeniu sprzedaży online. Najwięcej informacji pozyskujemy z danych o zachowaniu klienta. Istotne jest, ile czasu spędza na stronie, czy kupuje więcej niż jeden produkt. W zależności od kategorii sprzedawanych produktów przydaje się też wiedza na temat wartości zakupionych produktów oraz częstotliwości zakupów.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*
*