Pozycjonowanie nie jest dla każdego. Kiedy SEO nie zadziała?

Jeżeli chcemy zdobyć nowe wejścia na stronie, sprzedać więcej produktów w naszym sklepie internetowym itp., to musimy zainteresować się tematem pozycjonowania stron. Można zrobić to na własną rękę. Jednak gwarancja efektów, jest praktycznie żadna. Oczywiście kiedyś trzeba zacząć i będzie to z pewnością świetny sposób nauki i zdobywania wiedzy. Jeżeli jednak zależy nam na szybkie efektach, to powinniśmy skorzystać z pomocy agencji marketingowych lub freelancerów. Czasami jednak nawet w takich przypadkach pojawiają się spore problemy. Przedstawimy sytuacje, w których SEO nie działa, jak powinno.

Zbyt długie podejmowanie decyzji.

Jednym z częstych problemów, który pojawia się w procesie SEO, jest proces decyzyjny. Jeżeli jest zbyt długi, to nie możemy liczyć na efekty. Niekiedy firmy mają bardzo zagmatwane etapy akceptacji prac. Oznacza to w praktyce, że najprostsze prace z zakresu pozycjonowania mogą trwać tygodniami. W takim tempie z pewnością nie zbuduje się silnej pozycji strony, sklepu lub bloga.

Zbyt krótki czas promocji.

Podobnie wygląda sytuacja, jeśli przeznaczamy zbyt mało czasu na pozycjonowanie. Czasami firmy zakładają, że miesiąc, pozycjonowania oraz umieszczania reklam, promowanych postów będzie wystarczający. Jest to w niektórych wypadkach bardzo złe myślenie. Jeżeli po miesiącu nie widać efektów, nie należy rezygnować. Wystarczy wprowadzić poprawki w działaniu. W przeciwnym razie stracimy tylko czas i pieniądze.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*
*