Obecność firmy w internecie – jak nie stracić wysokich pozycji.

W obecnych czasach praktycznie wszystko opiera się lub ma swoje miejsce w Internecie. Świat diametralnie zmienił się przez ostanie kilkanaście lat. Jeżeli ktoś chciałby teraz zakładać biznes, lokalną firmę, to bez internetu się nie obędzie. Obecność w sieci to podstawa, aby uzyskać klientów. Jak się okazuje obecnie, około 60 % klientów małych firm, to osoby, które znalazły ją w internecie. Podstawa jest więc budowanie wizerunku firmy oraz jej obecność w internecie. Jednak od samego początku powinniśmy, robić to w prawidłowy sposób, bo najprostsze sposoby, nie zawsze będą najlepsze.

Błędy podczas budowania wizerunku w sieci.

Na samym początku przedstawimy, jak nie powinno się budować wizerunku strony w sieci. Zacznijmy od podstaw. Założyliśmy firmę i chcemy promować ją w internecie. Co możemy zrobić ? Z pewności każdy pomyśli o stworzeniu strony internetowej lub fanpage. Jest to dobre myślenie. Problem pojawia się w momencie, gdy decydujemy się na wykupienie reklamy, wizytówki strony w katalogach lub na innych stronach. Wtedy z pewnością zdobędziemy klientów, ale będzie to krótkotrwałe. Po pierwsze w przyszłości wpisy mogą zniknąć albo my zrezygnujemy z tej opcji. Wówczas stracimy całą pozycję i wizerunek w sieci.

Rozsądne budowanie pozycji.

Tak jak wspomnieliśmy powyżej, dobrym myśleniem jest, aby założyć własną stronę internetową lub fanpage. Jeżeli tak zrobimy, to nie zdobędziemy klientów w tak szybkim czasie. Jednak będziemy mieć pewność, że pracujemy na swój wizerunek, a nie jakiegoś katalogu. Stosując techniki pozycjonowania, możemy zbudować popularna imocną markę.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*
*