Nano-influencerzy coraz bardziej popularni – Czy warto na nich postawić?

Jeżeli chcemy zaistnieć w Internecie, to musimy przede wszystkim zadbać o odpowiednią strategią. Wszystko zależy tak naprawdę od tego, co chcemy osiągnąć. Zawsze warto jednak pamiętać o marketingu oraz optymalizacji. Reklamowanie firmy, strony lub sprzedawanych online produktów to bardzo dobre zabiegi, które zagwarantują przyciągnięcie uwagi nowych klientów. Jednak jakie sposoby reklamy są najskuteczniejsze ? Wiele firm korzysta w dużym stopniu z pomocy influencerów, czyli gwiazd internetu. Polega to na tym, że płacą im za sponsorowane artykuły lub częściej zdjęcia z produktami firmy. Jednak dopiero ostatnim czasem zaczęto doceniać również nano-influencerów. Kim są i czy jest to opłacalna forma reklamy?

Nano-influencerzy.

Zapewne po przeczytaniu tej nazwy, wiele osób ma wątpliwości, kim tak naprawdę określamy takie osoby. Influencerów kojarzy spora większość. Są to gwiazda portali społecznościowych, zazwyczaj Instagrama. Odznaczają się tym, że posiadają kilkaset tysięcy obserwujących i współpracują z dużymi markami. Natomiast nano-influencerzyto po prostu zwyczajni ludzie. Nie robią z siebie żadnych gwiazd i zwyczajnie prowadzą swoje profile. Zazwyczaj mają kilka tysięcy obserwujących. Jednak firmy widzą w takich osobach potencjał.

Korzyści współpracy znano-influencerami.

Tak jak wspomnieliśmy, na współpracę z takimi osobami decydują się również duże marki np. Mercedes, CocaCola. Wszystko dlatego, że jest to tańsze i opłacalne. Promowanie produktu przez niezbyt popularne osoby, polega przede wszystkimna polecaniu go wśród znajomych. Jak wiadomo chętniej kupimy coś,co polecił nam znajomy, niż gdy zobaczymy to na milionowym profilu instagwiazdy.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*
*