Kilka szybkich porad na temat tworzenia zyskownego hasła reklamowego.

Pozycjonowanie stron internetowych, reklamowanie produktów lub usług, to tylko niektóre z podstawowych rzeczy, jakie obejmują marketing internetowy. Jednak jeśli chcemy zostać zapamiętani, odznaczyć się czymś wyjątkowym wśród konkurencji to powinniśmy zadbać o mocny i charakterystyczny wizerunek produktu lub firmy. Niezbędne będzie stworzenie hasła reklamowego wraz z logo. Jeżeli ludzi będą kojarzyć z nim nasze produkty, to możemy być już zadowoleni. Dobre hasło reklamowe to początek samych korzyści. Jednakwymyślenie sloganu lub tekstu, które będzie odpowiednie, nie jest takie łatwe. Przedstawiamy więc kilka pomocnych wskazówek, które wam w tym pomogą.

Prostota to podstawa.

Jednym z najważniejszych elementów zyskownego hasła reklamowego jest prostota. Hasło musi być charakterystyczne dla marki lub produktu, który promuje. Nie może być jednak zbyt długie. Jeżeli będziemy je reklamować, to prawdopodobnie użytkownicy usłyszę je jedynie przez kilka sekund. Musimy wziąć więc to pod uwagę. Hasłem mogą być nawet trzy wyrazy. Ważne, aby były chwytliwe łatwe do zapamiętania oraz intrygujące.

Pozytywne doznania.

W procesie tworzenia chwytliwego sloganu powinniśmy mieć na uwadze, aby wzbudzić pozytywne emocje u odbiorców. Raz usłyszane hasło musi kojarzyć się tylko z samymi pozytywami, z czymś naprawdę super co musimy mieć. Warto używać zestawień dwóch zalet lub w treści przemycać ukrytą wiadomość np. informacja, która wskazuje na to, że nasze życie będzie lepsze po zakupie x produktu.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*
*